Dünya Tiyatrolar Günü’nde Günün ve Güncelin Edebiyatı Anımsatmaları

TKLYNZ
TKLYNZ
TKLYNZ

***

Açık Radyo’nun yenilenmiş sitesi üzerinden dinlemek için T I K L A Y I N I Z

Açık Radyo Haftalık Program Podcastleri Spotify Listesi için T I K L A Y I N I Z

Açık Radyo Programlarından İklim Krizi Spotify Seçkisi ŞİMDİ VE BURADA

Radyo Garden üzerinden Açık Radyo’yu dinlemek için T I K L A Y I N I Z

Açık Radyo 53. Yayın Dönemi Programları ve PodcastArşivleri

Açık Radyo resmi web sitesi: acikradyo.com

Açık Radyo Kitapları Listesi

Açık Radyo resmi twitter sayfası 

Açık Radyo resmi instagram sayfası

Açık Radyo resmi youtube sayfası

Açık Radyo’yu internet üzerinden ve mobil cihazlarından dinlemek isteyenler için faydalı bilgiler

Açık Radyo Arşivi için TIKLAYINIZ

Açık Radyo Günlüğü twitter takip listesi için TKLYNZ

Açık Radyo 54. Yayın Dönemi: 1 Kasım 2021 – 1 Mayıs 2022 akışı için Tıklayınız Günlük / Tıklayınız Haftalık

SPOTIFY AÇIK RADYO MÜZİK LİSTELERİ

Açık Radyo ‘Açık Gazete Müzikleri’ Spotify Çalma Listesi için TKLYNZ

Açık Radyo ‘8 Mart Gece Yürüyüşü Müzikleri’ Spotify Çalma Listesi için TKLYNZ

Açık Radyo ’21 Mart Bahar Müzikleri’ Spotify Çalma Listesi için TKLYNZ

Açık Radyo ‘Dünya Hali Müzikleri’ Spotify Çalma Listesi için TKLYNZ

Didem Gençtürk ‘Dünyanın Pazartesi Müzikleri’ Çalma Listesi için TKLYNZ

Didem Gençtürk ‘Sabahlık Müzikleri’ Çalma Listesi için  TKLYNZ

Açık Radyo ‘1 Mayıs Müzikleri’ Spotify Çalma Listesi için TKLYNZ

Açık Radyo ‘Hikayenin Her Hali’ Spotify Müzik Listesi için TKLYNZ

Açık Radyo ’18. Radyo Şenliği’ Spotify Müzik Listesi için TKLYNZ

Açık Radyo ‘Nerdesin Aşkım?’ Spotify Müzik Listesi için TKLYNZ

Fazıl Say ‘Turkish Composer Series’ Spotify Müzik Listesi için TKLYNZ

Tekfen Filarmoni ‘Sub Rosa’ Spotify Müzik Listesi için TKLYNZ

Altyazı Dergisi “Sayı 209 Yaz Sineması” Spotify Müzik Listesi için TKLYNZ

Kökler Programı Müzikleri Spotify Müzik Listesi için TKLYNZ

Dünya Felsefe Günü Podcastleri Spotify Listesi için TKLYNZ

Sonsuz Çilek Tarlaları 2021 Yerli Listeden 100 Şarkı Spotify Listesi için TKLYNZ

Açık Gazete 2021 262 Parçalık Spotify Listesi için TKLYNZ

Altyazı Dergisi Müziklerle 2021 Spotify Çalma Listesi için TKLYNZ

Açık Dergi 2021 Albümleri Listesi için TKLYNZ

SPOTİFY AÇIK RADYO PROGRAMLARI: TKLYNZ

BİR ZAMANLAR

Engin Geçtan ve Timuçin Oral ile DÜNYA HALİ

Serol Teber ve Şenol Ayla ile DİDİK DİDİK FREUD

Serol Teber ve Şenol Ayla ile TEVFİK FİKRET

Oruç Aruoba ve Ferhat Taylan ile FELSEFE GEVEZELİKLERİ

Evren Asena ile İYİMSER VE ŞEN BİLGİN DENİS DİDEROT

Coşar Kulaksız ve Özcan Yüksek ile GERÇEĞİ SADECE MASALLAR BİLİR

Cem Erciyes ile YAZ GAZETECİ YAZ

Ömer Aygün, Timuçin Binder ve İskender Savaşır ile KELİMELERİN ANAYURDU VE TARİHİ

Ayşe Köse Badur ve Selim Badur ile KORONA GÜNLERİNDE AŞK

HALA DEVAM EDİYOR

Güven Güzeldere ile AÇIK BİLİNÇ

Benan Kapucu ile BOTANİTOPYA

Seval Şahin ile GÜNÜN VE GÜNCELİN EDEBİYATI

Deniz Pak ile DENİZ AŞIRI

İlksen Mavituna ile AÇIK DERGİ

Utku Uluer ile YEŞİLÇAM ARKEOLOJİSİ

Didem Gürzap ve Kerem Doğan ile KAMUSLA GÜREŞ

Melis Behlil ve Yeşim Burul ile SİNEFİL

Alp Ulagay ile SPOR

İsmail Başöz, Haluk Levent ve Fethiye Erbil ile KAVANOZDAKİ YILDIZ

————————————————————————————

AÇIK RADYO MOBİL UYGULAMASI YAYINDA

Kâinatın tüm sesleri renkleri ve titreşimleri artık siz neredeyseniz orada!
Açık Radyo mobil uygulaması yayında! #AçıkRadyo uygulamasıyla canlı yayınları dinleyebilir, program bilgilerine ulaşabilir ve kayıt arşivimizden podcastlerimize erişebilirsiniz.

08:00 #HaftanınHaberHasatı / Merve Kara Kaşka / Haftanın öne çıkan araştırma ve haberlerini paylaşıyor, iklim haberleri okumaları

haftanin-haber-hasadi-20220327

Yeni Program! Merve Kara Kaşka ile #HaftanınHaberHasatı #AçıkRadyo‘da!
Merve Kara Kaşka Haftanın Haber Hasatı’nda haftanın öne çıkan araştırma ve haberlerini paylaşıyor, iklim haberleri okumaları yapıyor.
Twitter.com/MerveKarakaşka
Haftanın Haber Hasadı Spotify Kanalı

***

TKLYNZ
TKLYNZ
Avukat Özlem Altıparmak ile bu davayı konuşuyoruz. Yarın sabah 08.00’den itibaren dinleyebilirsiniz.
“Türkiye’nin ilk iklim davası kazanılırsa, iklim değişikliğine uyum politikaları da sorgulanabilir”

Bu gelişmeden yola çıkarak iklim davalarını bu haftaki Hasat’ın ana konusu olarak belirledik. Bu konuda bize yol göstermek üzere konuğumuz Avukat Özlem Altıparmak.

Hasat’ın bir önceki sayısında kuraklaşma sürecini Doğa Derneği ile birlikte mercek altına aldığımız Marmara Gölü, geçtiğimiz hafta Türkiye’nin ilk iklim davasına konu olmasıyla gündeme geldi.
Doğa Derneği tarafından yapılan açıklamada şu ifadeler var:
‘Altıparmak Hukuk Bürosu, Doğa Derneği’nin de desteğiyle, gölün kurumasından kamu idarelerinin sorumlu olduğunun tespiti için Manisa İdare Mahkemesi’nde konuyla ilgili dava açtı. Marmara Gölü, Türkiye’nin BM İklim Değişikliği Çerçeve Sözleşmesi’nden ve Paris İklim Anlaşması’ndan kaynaklı taahhütlerine tamamen aykırı politikaları sonucunda kurutuldu. Bu nedenle, açılan dava aynı zamanda Türkiye’nin ilk iklim davası olma özelliğini taşıyor.’
Bu gelişmeden yola çıkarak iklim davalarını bu haftaki Hasat’ın ana konusu olarak belirledik. Bu konuda bize yol göstermek üzere konuğumuz Avukat Özlem Altıparmak ile şu soruları ele aldık:
İklim davası nedir? Türkiye’de neden bugüne kadar açılmamıştı?
Marmara Gölü davası nasıl açıldı? Dava kazanılırsa neler değişebilir?
The Geneva Assocation adlı sigortacılık derneğinin Nisan 2021 tarihli raporuna göre dünya çapında iklim davalarının sayısı özellikle Paris Anlaşması’nın momentumuyla 2015 yılından bu yana hızla artıyor. 1986 ve 2020 yılları arasında açılan 1,727 davanın yarısından fazlası 2015 sonrasına ait. Raporda üçüncü dalga olarak adlandırılan 2015 sonrası iklim davalarıyla, davacıların insan hakları ya da anayasal hakları çerçevesinde dava ettikleri kurum ve kuruluşları daha iddialı iklim politikaları takip etmeye zorladığı not ediliyor. Rapora göre bu davalar, ağırlıkla hükümetleri ve karbon emisyonlarının önemli bir bölümüne sebep olan şirketleri hedefliyor. Bu gelişmeleri, dönüşümü nasıl okumalıyız?
Türkiye’de çevresel adalet mücadelelerinde davaların sayısından çok çeşitliliğinin problem olduğu izlenimi hakim. Bütüncül bir hak arayışı perspektifinden bakınca Türkiye’de çevresel adalet mücadelesinde neler iyileşebilir?
Ekokırım suçu nedir? Ekokırım suçunun uluslararası tanınırlığından, Türkiye’de tanınırlığından ne kadar uzağız?
Avukat Özlem Altıparmak kimdir?
Dokuz Eylül Hukuk Fakültesi mezunu ve Altıparmak Hukuk çatısı altında İzmir merkezli olarak avukatlık ve hukuki danışmanlık yapıyor. Adalete erişimin mahkeme salonlarında dava ve duruşma takibi ile sınırlı olmadığının farkında bir avukat olarak, serbest avukatlık deneyimiyle birlikte uzun yıllardır insan hakları, çevre hukuku, ekoloji, uluslararası ceza hukuku, toplumsal cinsiyet gibi konularda çalışıyor ve çeşitli projelerde danışmanlık, savunuculuk ve aktivizm pratikleri içinde yer alıyor.
İzmir Barosu Kent ve Çevre Komisyonu üyesi. Doğa Derneği’nde hukuk danışmanı olarak görev yapıyor. Aynı zamanda Ankara Üniversitesi İklim ve Ekokırım Hukuk Kliniği koordinatörlüğünü yürütüyor. –

09:00 – 10:00 Gezgin’in Şarkısı / Rönesans’tan Barok Dönem’e yaratıcı dehanın keşfi / İlknur Akman Erk

Rönesans’tan Barok Dönem’e uzanan uzun, çok yaratıcı ve verimli bir çağın bestecilerini, eserleriyle birlikte tanıtmayı amaçlayan bir program bu dönem Açık Radyo’da yayında.

gezgininsarkisi@gmail.com

facebook.com/gezgininsarkisi/

10:00 – 10:30 Bir Dolap Kitap / Banu Aksoy ve Yıldıray Karakıya / Her yaş için çocuk kitabı

birdolapkitap.com/
birdolapkitap.com/radyo-arsivi/
podcast.app/bir-dolap-kitap
Twitter.com/BirDolapKitap

10:30 – 11:00 Botanitopya / Sesli Doğa Tarihi Müzesi / Hazırlayan: Benan Kapucu

botanitopya-20220327

zz5
Bitkiler âleminin tuhaf ve muhteşem dünyasını belgeleyen botanik sanatına dair her şeyin konuşulacağı bir program.
Botanitopya kayıt arşivi
twitter.com/botanitopya
Botanitopya Spotify Kanalı
instagram.com/botanitopya/
botanitopya@gmail.com

***

TKLYNZ

Bu haftaki programın tweet dizisi için TKLYNZ

***

Muz: Tanıması kolay, tanımlanması zor!

Çok tanıdık, her yerde bulunan, birçok dilin ve kültürün ortak paydasında duran ve tanınması çok kolay bir meyve. Öte yandan da tanımlanması ve sınıflandırması da bir o kadar karmaşık muzun hikayesini konuştuk.

Çok tanıdık, her yerde bulunan, birçok dilin ve kültürün ortak paydasında duran ve tanınması çok kolay bir meyve… Biz “muz” demeyi seçmişiz, Hırvatça’dan Korece’ye, Fince’den Japonca’ya neredeyse her dilde adı “banana”.. Öte yandan da tanımlanması ve sınıflandırması bir o kadar karmaşık… Bugün tükettiğimiz en yaygın modern yenilebilir muz olan Cavendish’in yabani atalarının kimliği henüz bilinmiyor. Bilim insanları bugün hala yüzyıllardır yetiştirilen yaklaşık 500 muz çeşidini belgelemeye çalışıyorlar. 
Muz, binlerce yıldır, araştırmalara göre neredeyse 7000 yıldır yetiştiriliyor. Güneydoğu Asya’ya özgü olan bu bitki, o kadar uzun zaman önce evcilleştirilip melezleştirilmiş ve ticareti yapılmış ki uzmanlar bile “Muzların ilk evcilleştirme dönemi ve göçlerine dair kesin hiçbir tarih saptanamaz.” diyor. Uzun zaman önce Asya’nın tamamına ve Pasifik Adaları’na yayılmış, uzun zaman önce ve muhtemelen 2000 yıl önce de Afrika’ya ulaşmıştı. Kuzey Afrika’da yetişen muzlar Antik Roma’da yeniyordu. 
Ağaçta muz salkımı
Muz üyeleri, yabani ve evcilleştirilmiş muzları içeren dört bölüme ayrılan Musacinsine ait. Musa‘nın kabul edilen 50’den fazla türü var. Doğal habitatı tropikal ve subtropikal Asya’dan batı Pasifik’e kadar uzanıyor. Muz çeşitleri, ticaret ve göç yoluyla Afrika’ya taşınmış ve burada daha farklı alt çeşitler, özellikle de plantingelişmiş. Plantin, bilimsel adıyla musa paradisica, bazen muzla karıştırılıyor ama çok farklı; daha fazla nişastaya sahip ancak pişirilerek tüketiliyor.
Yabani muzlar, tohumlarını “ana” bitkiden uzaklaştıran yarasalar ve kuşlar tarafından tozlaştırılıyor. En önemli muz tozlaştırıcıları yarasalar. Bazı türler de birlikte evrimleşmiş. Birkaç yabani muz, neredeyse yalnızca yarasalar tarafından tozlaşabiliyor. Bin yıl boyunca yarasalar ve kuşlar, bitkinin çiçeklerini ve saçılan muz tohumlarını başarılı bir şekilde tozlaştırmış, genetik çeşitlilik üretmiş ve bu da besleyici, bereketli bitkilerle sonuçlanmış.
Muzun kuşla tozlaşması Muzun yarasayla tozlaşması
Araştırmacılar, Avrupalılar’ın muzla ilk olarak Büyük İskender’in MÖ 331-323’teki Asya seferi aracılığıyla tanıştığını söylüyor. Theophrastus ve Yaşlı Plinius’a göre İskender’in gördüğü, kaydettiği ve Anadolu’ya getirdiği bitkilerden biri de muzdu. Ancak Avrupalılar ne muz yetiştirecek iklime sahipti ne de taze meyve ithal edebilecekleri doğal yaşam alanlarına yakındı. Böylece, muzlar Afrika, Hindistan, Güneydoğu Asya ve Pasifik’te temel bir gıda ürünü olurken, Avrupa’da egzotik bir merak olarak kalmış.
Muz illüstrasyonu
Portekizli doktor ve doğa bilimci Garcia de Orta, Hindistan’ın Goa kentinde yaşarken meyveye -birçok dile de geçmiş olan- “banana” adını verir. Dönemin en etkili Avrupalı ​​yazarı olan İtalyan hekim Pietro Andrea Mattioli 1554’te yayınlanan önemli şifalı bitkiler kitabında muz bitkisini “musa”, tek tek meyvelerini  -esin perisi anlamında- “muse” olarak adlandırmış. Sonunda Linnaeus’un cins adı olarak benimsediği Musa’nın, Arapça muzmauzveya mawzahkelimesinin bir uyarlaması olduğu düşünülüyor. 8. yüzyıla gelindiğinde, Emevi Halifeliği (661-750) altındaki İslami yayılma Hindistan alt kıtasına ulaşmış ve Hindistan’dan İberya’ya uzanan bir ticaret, değişim ve iletişim bölgesi yaratmıştı. Bu geniş ticari ağlar aracılığıyla muz ticareti yapılmış, İslam İmparatorluğu’nun her yerinde popüler olmuştu. Muz kelimesi bizim dilimize de Arapça’dan girmiş. Bizim artık yerlileşmiş Anamur muzumuz da aslında Güney Çin kökenli, en bodur muz türlerinden biri. 1930’larda tarımına başlanmış…
Muz illüstrasyonu
Orta Çağ’ın sonlarında İslam İmparatorluğu ile temas halinde olduğu için Mattioli gibi İtalyan doktorlar ve doğa bilimciler, muz için Arapça bir isim, muzu İtalya’ya tanıtan İbn-i Sina gibi hekimlerin yazılarını benimsemişler. Mattioli, Dioscorides’ten uyarlama olan şifalı bitkiler kitabının ilk baskısında ‘musa ağacı’ndan bahsetmemiş veya onun tanımlamasını yapmamış olsa da 1554’te yayımlanan Latince’de muhtemelen muzu tanımlayan ilk basılı Avrupa şifalı bitkiler kitabıdır. 
Flaman hekim ve botanikçi Rembert Dodoens 1563’te yayınlanan şifalı bitkiler kitabında “musa” terimini kullanmış. Mattioli ve de Orta’dan farklı olarak Dodoens, musa veya “Mose” ağacının bir çizimini de eklemiş. (Mattioli, 1565 yılına kadar olan baskılarında muzun resmine yer vermemiştir.) Dodoens’in muz ağacı tanımlamasını ve resmini 1556’da Levant’a yolculuk yapan Fransız Fransisken rahip Andrè Thevet’nin seyahatnamesinden almış. Muzun salatalığa benzediğini söylemiş ama yanındaki resmin muza hiç benzememesi Thévet’nin gerçek bir muz bitkisi görüp görmediği konusunda şüphe uyandırıyor. Levant’a gelen Avrupalı ​​gezginlerin, muzu dalında değil, pazarlarda görmüş olması araştırmacılara göre daha olası. Dodoens, şifalı bitkiler kitabında muzların Hindistan, İran ve Venedik tüccarları aracılığıyla ticaretinin yapıldığını belirtirken, Mattioli bitkinin Kıbrıs, Mısır ve hatta Sicilya’da zaten yetiştiğini iddia etmiş. Güney İtalya’nın sıcak iklimi ile birlikte İslam topraklarıyla temas ve ticaret, İtalya’nın Avrupa’da muhtemelen botanik bahçelerinde olduğu kadar özel alanlarda da muzları öğrenen ve yetiştirmeye çalışan ilk bölgelerden biri olduğu anlamına geliyordu.
Muz illüstrasyonu
Muz için Arapça kelimenin benimsenmesi, isimlendirmede bir miktar standardizasyon sağlasa da evrensel kullanımdan çok uzaktır. Aslında muz için çelişkili isimler de verilmiş. Daha da kafa karıştırıcı olan konu, muzun cennet bahçesinin yasak meyvesi olarak anlatılmış olmasıydı.  16. ve 17. yüzyıllarda Mattioli, Dodoens, Carolus Clusius ve Andrea Cesalpino gibi yazarların şifalı bitkiler kitaplarında muz, cennet bahçesinde büyüyen ağaç diye anlatılır ve bu anlayış da 18. yüzyıla kadar devam eder. Linnaeus bile Musa cliffortiana kitabında bu fikri reddettiğini yazar. Coğrafi kökenleri, başta palmiye ağaçları ve hurmalarla ilişkilendirilmiş olması ve cennet bahçesinin ağacı sayılması nedeniyle muzlar “Hint inciri” olarak da anılırmış.
dalında muz Muz illüstrasyonu
Tarih
Sözel

11:00 – 12:00 Mekânlar ve Çağlar İçinde Ses / İştar Gözaydın / İskender Savaşır

facebook.com/istar.gozaydin

Twitter.com/İştarGözaydın

***

TKLYNZ

12:00 – 13:00 Dünyayı Dinliyorum / Zekeriya Şen / Bir dünya müziği programı (Radio MultiCult 2.0 ile ortak yayın)

tikabasamuzik.com/Katagorileri/dunyayi-dinliyorum
mixcloud.com/dunyayidinliyorum/
twitter.com/zekeriya.şen
soundcloudcom/tıkabasamuzik

13:00 – 14:00 Ma’nın Tınısı / Hakan Ünseven / Anadolu müziğinin çağdaş yorumları

archive.org/details/@alabanda

Twitter.com/NihaventTango

14:00 – 15:00 Dilden Dile Titreşimler / Emre Dağtaşoğlu / Türk halk müziği

dilden-dile-titresimler-27.03.2022

dildendiletitreimler.blogspot.com

Twitter.com/edagtasoglu

***

 (Destekçi: Silva Özyerli)

  1. Aldırma Gönül – Nida Ateş 
  2. Uzun İnce Bir Yoldayım – Uğur Önür&Umut Sülünoğlu 
  3. Kara Toprak – Ayfer Vardar
  4. Ya Rab Bu Ne Derttir! – Coşkun Karademir 
  5. Sen Varsın Orda – Ahmet Aslan 
  6. Kaçma Benden – Ahmet Aslan 
  7. Gül Yüzlü Sevdiğim – İsmail Çakır
  8. Bak Ne Hale Gelmişim – Onur Kocamaz
  9. Kanadım Değdi Sevdaya – Mehmet Erenler
  10. Aşık Oldum Aşka Düştüm – Aşık Sadık Doğanay
  11. Ben Yandım El Yanmasın – Aşık Mustafa Zengin

15:00 – 16:00 Musıkî Arşivi / Bülent Aksoy / Musıkî icrasının geçmişine ayrıntılı bir bakış

16:00 – 17:00 Semt-i Nihavend / Klasik Türk musikisine dair / Fikret Karakaya

Usta müzisyen Fikret Karakaya Semt-i Nihavend programında bu yayın dönemi;  bazen bir makamı, bir sazı, bir bestekârı, bir icracıyı tanıtıp kayıtlarını dinletiyor. Bazen de konuklarla Türk Musıkisi üzerine söyleşiyor.

17:00 – 18:00 Modernin Sesi / Aykut Köksal / Dört yüzyıllık müzik serüvenine derkenar

18:00 – 19:00 Adriano Celentano: Gluck sokağındaki delikanlı / Hazırlayan ve Sunan: Haldun Dostoğlu

Yeni program! #AdrianoCelentano Gluck sokağındaki delikanlı
Her pazar 18.00’de Hazırlayan ve Sunan: Haldun Dostoğlu İtalya’nın efsanevi isimlerinden şarkıcı, besteci, aktör Adriano Celentano’nun yaşamı ve müziğinin derinlemesine incelendiği bir radyo programı.

İtalya’nın efsanevi isimlerinden şarkıcı, besteci, aktör Adriano Celentano’nun yaşamı ve müziğinin derinlemesine incelendiği bir radyo programı.

19:00 – 20:00 Loustroi / Görkem Saoulis, Yannis Saoulis ve Asimoula-Azize Saoulis / Ege’den sesleniş

Görkem Saoulis, Yannis Saoulis ve Asimoula-Azize Saoulis, Arkan Çinetçi ve Yasemin Aydın ile #Loustroi Açık Radyo’da
Loustroi Ege’den sesleniş programının gizli kahramanlarından Asimoula-Azize Saoulis bu yayın dönemi mikrofon başına geçiyor.

20:00 – 21:00 The Big Easy / Aylin ve Varol Ünel / New Orleans kültürü ve müziği

New Orleans müziğinin ve kültürünün işlendiği The Big Easy bu yayın döneminde saat 20’de.

Twitter.com/BigEasy

***

21:00 – 22:00 İstanbul’dan Gelen Telefon / Pazar gecesi biterken dinlemek isteyeceğiniz, her telden güzel şarkılar. Bazen de müzik arkeolojisi. / Altuğ Güzeldere, Mahir Ilgaz, Güven Güzeldere ve Zeynep Arıca

Türler arası, eklektik bir müzik programı
İstanbul’dan Gelen Telefon bu yayın döneminde ekiplerine Hakan Gürvit ve zaman zaman Ömer Madra’yı dahil edip efsanevi müzisyen, şarkıcı, besteci ve ozan ‘Pete Seeger’a odaklanıyor. Amerikan halk müziğinin öncü isimlerinden Seeger’ın yurttaş hakları, barış ve çevre hakları peşinde 70 yılı aşkın süre geçirdiği müzik ve aktivizm serüvenine ve bıraktığı kültürel mirasa bir bakış denemesi Açık Radyo’da.
Türler arası, eklektik bir müzik programı olan İstanbul’dan Gelen Telefon ekibine bu yayın döneminde Zeynep Arıca da dahil oluyor.
Twitter.com/İstanbul’danGelenTelefon
Twitter.com/ZeynepArıca

22:00 – 23:00 Sarhoş Atlar Zamanı / Akif Burak Atlar / Konu parantezinde rock

sarhosatlarzamani.tumblr.com/
mixcloud.com/SarhosAtlarZamani/
Twitter.com/AkifBurakAtlar
hearthis.at/sarhosarlarzamani/
Sarhoş Atlar Zamanı Spotify Kanalı

***

Kısa video için TKLYNZ

23:00 – 24:00 Jirayr’ın Walkman’i / Bilindik Ermeni müziğinin öbür türlüsü / Saro Usta ve Vartan Estukyan

Bildiğimiz Ermeni müziğinin dışında kalan Ermeni müzisyenlere, müziklere yeni üretimlere yer verilen bir program.

Twitter.com/Jirayr’sWalkman

24:00 – 01:00 Audiocity / Türler arası / Bahadır Dilbaz

Yıllardır sürdürdüğü Kılavuz programını bitiren Bahadır Dilbaz, bu yayın döneminde 25 yıllık Dj’lik serüveninde eleğin üzerinde kalan müzikleri Audiocity’ye taşıyor.

Twitter.com/BahadırDilbaz

01:00 – 02:00 Münakaşa / Elektronik müziğin türleri arasında münazara hali / Erkan Ömür

munakasa-2022-03-27-absolucy-set

Elektronik müziğin türleri arasında münazara hali
“Elektronik müziğin türleri arasında münazara hali” şiarıyla yola çıkan programda downtempo elektronik müzik, etnik elektronik, elektronika, minimal, breakbeat örnekleri dinleyiciyle buluşuyor.
Twitter.com/ErkanÖmür